رويايـــــــــــــــــــــ سرخـــــــــــــــــــــ

قالب پرشین بلاگ


رويايـــــــــــــــــــــ سرخـــــــــــــــــــــ
نويسندگان

((یا همین الآن قاتلان را اعدام کنید یا در محلی که دستگیر شده اند رهایشان کنید تا خودمان قصاصشان کنیم.))


6 کشته و مجروح در حمله مسلحانه دیروز دو فرد مسلح به موتورسواران در پیست آبپخش برازجان. یکی از افراد کشته شده برادر شهریار اخلاقی شهردار سابق برازجان بوده است. از علت و دستهای پشت پرده این ترورها اطلاعی در دست نیست.


آخرین اخبار حاکی از ان است که در این درگیری ۶ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که ۳ نفر کشته شده اند و ۳نفر زخمی هستند.

مردم آبپخش در تجمعی دیگر این بار روبروی دادگستری شهرستان دشتستان خواستار رسیدگی هر چه سریع به پروندۀ قاتلان پیست موتورسواری شدند

 

 

استان نیوز: بر اساس گزارش خبرنگار فریاد عدالت، مردم آبپخش با تجمعی بالغ بر ۲۰۰ نفر ساعت ۹ صبح امروز در مقابل دادگستری شهرستان دشتستان با در دست داشتن یک پلاکارد خواستار رسیدگی هر چه سریع تر به پروندۀ قاتلان پست موتورسواری شدند. بر روی این پلاکارد نوشته شده بود: “ما مردم شهیدپرور آبپخش خواستار قصاص اشرار مسلح قبل از تشییع جنازه جانباختگان هستیم”

رئیس دادگستری شهرستان برای شنیدن صحبت های مردم به پشت درب دادگستری آمده بود. مردم در ادامه اعتراضات خود میگفتند یا همین الآن قاتلان را اعدام کنید یا در محلی که دستگیر شده اند رهایشان کنید تا خودمان قصاصشان کنیم.

یکی از شاهدان صحنه در گفتگو با خبرنگار فریاد عدالت گفت: پلیس این قاتلان را دستگیر نکرده بلکه توسط مردم دستگیر شدند که بخاطر همین چندین نفری مرد اصابت گلوله قرار گرفتند.

حسن پور ادامه داد: فاصله محل پیست موتورسواری تا کلانتری کمتر از یک کیلومتر است ولی بعداز ۲۰ دقیقه پلیس با ۳ تا نیرو به محل وقوع جرم برای دستگیری قاتلان آمدند.

یکی دیگر از حاضران در محل وقوع جرم اظهار داشت: یکی از قاتلان حدود ۱۰ روز بود که از زندان آزاد شده بود و نفر دیگر هم از اشرار سابقه دار منطقه است که سال گذشته در مدرسه شبانه روزی سعدآباد تیراندازی کرده بود.

در ادامه اعتراضات تجمع کنندگان اعلام کردند از امروز عصر ساعت ۱۵ جاده برازجان – گناوه را خواهیم بست و تا به این پرونده رسیگی نشود از خواستۀ خود کوتاه نخواهیم آمد.

قابل ذکر است در این درگیری ۶ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که ۳ نفر کشته شده اند و ۳نفر زخمی هستند.

 

هشدار جدی: این کلیپ دلخراش است و تصاویر به رگبار بستن مردم را نمایش می دهد.

s1.picofile.com/file/7227640000/EhnSLRoVOks.3gp.html

 

منبع : اميد 20





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:, ] [ 22:14 ] [ جواد ]
درباره وبلاگ

سلام به دوستان گلم فقط يه معرفي كوتــــاه از خودم چون مي دونم اكثر بچه ها بنده رو مي شناسند من جواد هستم(چقدر كوتاه) واسه آشنايي كامل و آگاهي از به روز رساني وبلاگ اين ايميل بنده(pplove1368@yahoo.com) در خدمتيم
آرشيو مطالب
لینک های مفید
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 52891
تعداد مطالب : 246
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1



كد تغيير شكل موس